Sunday, July 16, 2006

pastile antiexpresive am luat sus pe munte. am ramas cracanat de uimire si printre picioare zburdau fluturii.hihi.
am devenit inimun. am iniminitate la orice. o boala groaznic de placuta.hihi.
nimeni nu mi-a spus cum ochii se pot incrucisa de atata fain.hihi.
in stanga se vedea fagarasul, in dreapta bucegii , iar eu nu mai stiam unde sa ma uit.

cand faci iniminitate la orice tre sa iei pastile antiexpresive.
cand ti se incruciseaza ochii tre sa-ti iei ochelapidari. vreo doua perechi. ca se strica repede astia.

hi hi.

1 comment:

gazebra said...

:)))))))))))))))
da sa pupe mama botu' lui scormonitoriu intre ale naturii sini!

mimi, treci la joaca:

ini-mini
sus-pe-virf
ini-mini
colo-nu's
ini-mini iepurash
ini-mini-un virf de cash
ierburile te-au poftit
fluturii te-au dojenit
ini-mini ti-a crescut!

mi miniii!