Wednesday, April 18, 2007

astazi in drum spre serviciu am vazut un om care avea deasupra capului o bula cu gandurile sale. de fiecare data cand ii trecea ceva prin cap, bula puf! deasupra capului.
mi-a fost tare greu sa-i urmaresc gandurile, bula facea puf-puf in continuu, apareau franturi de cuvinte, apoi iarasi puf! alta bula, alta frantura. obositor...

am reusit insa sa citesc cateva dintre gandurile care au durat ceva mai mult si mi-am formulat niste concluzii :

- intr-adevar, e corect ca barbatii se gandesc la sex o data la 3 secunde. in bula a aparut cuvantul pizda de aproximativ 18 ori intr-un minut, iar bula era activa in medie aproximativ 2.5 secunde. ceea ce m-a ingrozit, bineinteles, pentru ca practic pentru celalalte ganduri ramane jumatate de secunda.

- foarte multe interjectii! o groaza de ntz! mhm! ei! oau! ma-tii! pfff! s.a.m.d , asta ca sa enumar cateva din cele mai folosite. ce-o fi cu ele ? or fi finaluri de ganduri ? or fi ganduri pe de-a'ntregu'? greu de zis.

- o singura data o bula a tinut mai mult de 5 secunde . era cu niste scaderi/adunari/inmultiri , cursul euro, intretinere, chirie, gaze.

- de doua ori au aparut doua bule concomitent, iar atunci barbatul a tras o flegma pe trotuar, vadit scarbit de ce i se intampla...

in fine, am sa mai revin cu observatii legate de aceasta dimineata absolut grozava.

gandurile se agita ca bulele dintr-o sticla de apa minerala...la sfarsit, ceva ceva tot fasaie...

-

1 comment:

Anonymous said...

superbb,bule...da saracu'...asa e ...in viata.