Friday, May 04, 2007

de ce nu mi-as lua un costum bej ? motive :

- pentru ca ar trebui sa-mi las favoriti grosi cat degetul de tractorist.
- pentru ca ar trebui sa-mi fac obrajii sa luceasca ca tipul ala de face micii in piata.
- pentru ca daca ar fi sa merg cu trenul ar trebui sa car cu mine un bidon de vin si o sacosa de rafie.
- pentru ca la nunta mi-ar curge din gura si as avea o pata sub prohab sau pe-acolo pe undeva.
- pentru ca multa lume mi-ar propune sa-mi las mustata.
- pentru ca ar trebui sa port pantofi imitatie piele de crocodil si portofel imitatie piele de porc.

costumul bej ar trebui interzis.

3 comments:

Monica said...

pai si ce, costum visiniu-lila nu-ti place?

Hiacint said...

visiniu-lila c'est tres chic, nu credeţi? purtat cu o camasa bleu de mare adinca si nu mai spun :D :D

Monica said...

cum sa nu mai spui? ai uitat de cravata!