Thursday, June 07, 2007

cum ar fi daca as vorbi pe messenger cu patapievici ?

so_be_it : salut
patapievici2002ro : salut respectuos
so_be_it : ce mai faci ?
patapievici2002ro : daca as face abstractie de perioada onirica
patapievici2002ro : :D
patapievici2002ro : as avea multe amintiri din aceasta perioada...
so_be_it : auzi, zi-mi si mie o carte faina sa citesc si eu ceva...
patapievici2002ro : nu am mai citit nimic in ultima vreme... ;))
so_be_it : ;))
so_be_it : super tare, nici eu
patapievici2002ro : asta stiam :))
patapievici2002ro : tu cum existi ?
so_be_it : hm..la fel cum stii , serviciu, seara la o bere..
so_be_it : vreau sa merg in vama in weekend
so_be_it : vii ?
patapievici2002ro : independent de vointa mea trebuie sa refuz invitatia.
patapievici2002ro : oricum, iti multumesc..
so_be_it : hai ma, te relaxezi si tu
so_be_it : :P
patapievici2002ro : :P
patapievici2002ro : dar, e interesanta chestia asta cu independenta realului de vointa imaginarului...hmm....oare asta sa fie adevarul?...
so_be_it : Buzz!
patapievici2002ro : hmm...hm....
so_be_it : Audible! (Hello? Hello? Anybody there? )
so_be_it : Audible! ( It must be really lonely being you)
so_be_it : in fine...ne mai auzim
so_be_it : :-<

No comments: