Friday, April 18, 2008

poveste cu final fericit.

stateau amandoi pe canapeaua flausata in incaperea intunecoasa si plina de muzica si corpuri dansante, ea sprijinita de umarul lui, el sprijinit de spatar, doi tineri romantici si lipsiti pe alocuri de chef.

era seara de revelion si dupa sampanie si zbenguiala sunt normale cateva clipe de relaxare.

dupa 10 minute s-au ridicat. el si-a pipait tricoul si a vazut ca e umed pe langa umar. "o fi adormit si i-a curs din gura", gandea el. ce situatie penibila...

cand au ajuns la lumina i-a vazut fata inundata de lacrimi. probabil ca era deprimata ca a mai trecut un an, in fine, de-astea umane , dar specific feminine...

"bine ca nu i-a curs din gura" se bucura el, apoi desfacu inca o bere.

3 comments:

Anonymous said...

Cat romantism.. cand si-a deschis inca o bere mi-au dat lacrimile.

Anonymous said...

Hai salut Tudore! Am dat si eu search cu porecle si te-am gasit, asa cum ai spus...

JOKER said...

Eu cred ca i-a curs din gura de fapt da' s-a facut ca plinge, la sfirsit, sa nu se agite baiatu'. A fost mai simplu, oricum, decit sa-i dea o explicatie. Plus ca s-ar fi prins tipu' cit e de beata. O lady e o lady in orice situatie.