Friday, October 05, 2018

Dialoguri socratice la vestiar

Vineri dimineata la vestiar, 2 barbati in stadii diferite de dezbracare/imbracare stau de vorba:
- Ce faci azi? intreaba cel in pula goala.
- Umeri, tu?
- Plec spre birou, tragandu-si alene chilotii.
- Bine ca-i vineri. Auzi, da' tu unde mananci de obicei? zise asta fixandu-si mai bine coaiele in egãri.
- La foodcourt, imi iau vegetarian de la indian. Apoi isi curata energic urechea cu degetul mic.
- Da' ce, esti vegetarian?
- Da, m-am lasat de carne.
- Eu n-as putea, zise sugand din tubuletul de gel energizant.
- Face cancer carnea rosie. Acum cativa ani mancam 3 mese pe zi, toate cu carne, iar seara o sticla de whisky era doar a mea. Nu-mi placea altfel de tarie...
- I-auzi...
- Da, nu e de joaca. E mult mai bine acum, uita-te la mine, mult mai bine...
M-am uitat si eu. Era tot in chiloti.