Monday, September 10, 2007

informatie la zi despre ingerul meu pazitor :

ca om s-a nascut in perioada tulbure a evului mediu, pe la anul 1200.a devenit inger de tanar multumita epidemiei de ciuma. e si el in zodia balantei si are o cicatrice pe obrazul stang.

ii place sa stea cu mine atunci cand beau,ii place sa ma duca acasa atunci cand nu-mi mai gasesc calea, beat mort tinut de dupa umeri de un inger.
ii place sa leneveasca diminetile in pat, dar mereu ma ajunge din urma pe drumul spre serviciu. adoarme cu capul sprijinit de monitor, plictisit de moarte.
ii place sa ma vada experimentand viata la modul periculos, dar imi reproseaza ca sunt un sperios si jumatate si nu incerc tot ce-i trece lui prin cap.
ii place sa ma acompanieze atunci cand merg singur pe strada, a invatat repede toate cantecele care-mi plac, par schizofrenic pentru ceilalti, dar ei nu ne aud.

ingerul meu pazitor ma iubeste si ma indeamna sa mor mai repede.
sa fim impreuna.

No comments: