Wednesday, June 14, 2006

Din ciclul baga mare ca iese mic astept sa-mi spui ce ai de zis. Poti tu sa ma intrebi, sa ma rogi frumos, sa ma alinti sau sa ma certi, tot mic iese. Iese un cuvant mic si chircit ca un zambet de diareic. Nu iti raspund cand iti scapi un deget pe buzz, eu nu te vreau pe messenger-ul meu, gaseste-ti alt fraier pe care vrei sa-l amuzi/superi/freci la creier. Fata mea galbena cu un zambet timid inseamna : lasa-ma in pace! Daca tu crezi ca e pe bune, ca sunt cica amuzat, inseamna ca a fost o greseala din partea mea sa-ti dau id-ul.

Ar trebui sa te sterg dar mi-e sila. Lista mea e plina de cacaciosi/cacacioase ca tine din vina de sictir. Ar trebui sa-ti dai seama ca poza mea de pe messenger iti trimite semne obscene subliminale. Din vagauna invisible-ului vesnic ma seci cu glumite. Nu vrei sa te vada lumea online ca sa nu te streseze (cica!) dar tu esti cel/cea mai stresant(a) persoana posibila.

O pedeapsa divina ar putea deveni asta : sa fii condamnat sa citesti spam-urile, pe vesnicie!

3 comments:

gazebra said...

ce pula mea sunt spamurile!!!

dot said...

Amin!

Utsy said...

Interesant blestem:))