Tuesday, June 27, 2006

Viitorul trecut.

viitorul ma asteapta cu bratele pline. imi face cu ochiul . ma mangaie cu vise de maretie. e frumos viitorul. cu cat e mai de cacat prezentul cu atat de frumos e viitorul. imi place . stiu ca vine implacabil. si ma bucur ca nu am cum sa-i scap. sunt prizonierul viitorului. ma biciuieste cu sperante. masochistul din mine zambeste in prezentul asta imputit. viitorul nu poate fugi de mine. viitorul nu poate muri decat prin mine. de-abia astept sa dezbrac viitorul, sa vad viitorul in marele sau in micul lui cur gol.

oare viitorul pute cand te apropii de el mai mult? oare viitorul e timpul in care ai doar amintiri? traiesc in viitorul trecut cu zambetul pe buze. astept viitorul cu bratele manjite de ratare.

bratele mele.

1 comment:

gazebra said...

o singura solutie: carpe diem! dar carpe pe bune, daca te tine. daca nu, asteapta viitorul cu fiecare clipire si cu sublerul in mina. sau, daca te tine, coboara in universul cuantic unde viitorul e trecut, susul e jos samd. astept sa-mi scrii de acolo :))
abia te astept, nerabdare mica ce esti!