Tuesday, June 13, 2006

ho the fuck is Gazebra?!

Iti zambesc gazebra

imi zimbesti precum ca gazebra a rasarit la intersectie?!
"Trecea strada, dom' plutonier, si nu m-am putut abtine sa nu sar din masina si sa plutesc in albia pasilor ei. Era mai fumurie decit ochelarii lui Gica Petrescu. Mi-am pierdut cumpatul pentru o clipa si m-am simtit ca un zeu! Am alergam ca un bezmetic sa o ating, in umbra pasilor ei albastri, era paminteanca, puteam sa jur! Altfel de ce ar fi asteptat la semafor?"
Sunt nebun de legat! Stiu! Nu degeaba ma lega mama cind eram in fasa!
"Aha! Deci, sa inteleg ca o invinuiti pe doamna Gazebra. Gazebra si mai cum?"
"Matilde Gazebra! E din Fagaras, si are nasul mare. Pe onoarea mea!", zise inculpatul plutind discret de fericire.
"Mda... sa stiti ca aveti nevoie de martori", zise plutonierul privind cu ironie plictisita la inculpat.