Thursday, June 15, 2006

- Lasa aia jos… Da, e surubelnita lu’ tata, nu-i a ta…Nu mai pune mana pe ea !…Vrei sa te lovesti ?...Te bat, sa stii ! …Auzi ?? Ia-o de aici, ca nu stiu ce-i fac !! O vezi ca sta pe capu’ meu si stai ca…..si nu faci nimic !
- Ce vrei, draga, sa-i fac ? Eu ti-am zis s-o lasam la maica-ta, dar ai zis sa n-o deranjam ca …vezi-Doamne « nu mai are rabdare cu copiii »…Asa ai fost mereu…cu maica-ta in grija, toata ziua…Chiar nu poti sa depasesti faza asta de « baiatu’ mamii »…ai familia ta, pentru D-zeu…
- Sa nu incepi cu chestiile astea…numai sora-ta iti baga in cap asemenea prostii …ai putea si tu sa gandesti cu capu’ tau si sa nu mai pleci urechea la stricata aia…
- Auzi, tu sa n-o faci pe sora-mea stricata…Esti si ai ramas un badaran…Ca mi-a spus mie…
- Ia, ia, ia…uite ce face asta mica…
- Da…a mai facut asa de cateva ori…merge pe varfuri prin casa si se uita in sus…
- Macar de-ar fi normala la cap…

1 comment:

gazebra said...

aia mica merge pe virfuri ca se cazneste sa-si citeasca destinul in ingerii de pe plafon, biata copila...

fa bine si smulge-o din sinul familiei