Thursday, June 29, 2006

mi-am gasit fericirea. e langa mine. dorm noaptea langa ea.
fericirea se spala pe dinti dimineata
se trezeste cand ma trezesc si eu sa ma duc la treaba
fericirea face piata, face curat, face mancare .
poti sa treci pe langa ea pe trotuar, la metrou, la magazin
si nici sa n-o observi.
fericirea trece neobservata , asta e lucrul pe care il face cel mai bine.
fericirea trage vanturi, poate ragai si se scarpina in nas.
fericirea e majora si poate face copii , fete sau baieti.
fericirea am gasit-o dintr-o intamplare de-aia de povestit la nepoti
pe vremea cand eram inca nepotul cuiva.
fericirea se poate supara pe mine dar eu stiu cum sa o impac.
odata i-am pupat ochii si de atunci am transformat-o intr-o fata
ca sa o vedeti si voi.

1 comment:

gazebra said...

pai sa o vedem, sa o vedem si noi! s-o pipaim, s-o pipaim si noi, s-o falcuim, s-o falcuim si noi! :)